اعتراض باشگاه پرسپولیس به تعداد کم بلیت خواسته هواداران سپاهان از مورایس: فقط پرسپولیس را ببر تراکتور به دنبال جذب مهاجم پرسپولیس رقابت سه پرسپولیسی برای یک پست ترکیب احتمالی سپاهان برای مصاف با پرسپولیس نتیجه و ویدیو خلاصه بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید در دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا پخش زنده بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا + تماشای آنلاین افتتاح بزرگترین نیروگاه خورشیدی پشت بامی کشور در مجموعه موج های آبی مشهد + فیلم یازدهمین تقابل نکونام با تراکتوری‌ها| درانتظار پنجاه و پنجمین بازی اولین تقابل اوسمار با مورایس| آمار‌ها به نفع مرد پرتغالی دفاع اوسمار از تعویض‌هایش مقابل آلومینیوم اراک یزد میزبان والیبال جام باشگاه‌های آسیا شد فرش مشهد میزبان لیگ بسکتبال جوانان کشور مبارزه کاراته‌کاران خراسان‌رضوی در آسیا تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر | عیارسنجی اوسمار تاریخ و ساعت بازی تراکتور و استقلال در لیگ برتر | تراکتور برای پرسپولیس بازی می‌کند! جریمه ۲۰۰ میلیونی تراکتور بازرسی هم به مسئله انتخابات هیئت فوتبال خراسان رضوی ورود کرد؛ دست نگه دارید، غیرقانونی است! شکست استقلال مطهری را بیمه می کند حضور بیرو مقابل سپاهان قطعی شد
سرخط خبرها

کشتی‌گیر گرانقیمت آمریکایی و دغدغه ۵۰  هزار دلاری| دبه آمریکایی پیش از باخت!

  • کد خبر: ۹۱۹۷۷
  • ۲۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۸
کشتی‌گیر گرانقیمت آمریکایی و دغدغه ۵۰  هزار دلاری| دبه آمریکایی پیش از باخت!
کشتی گیر آمریکایی که برای امیرحسین زارع کری خوانده بود حالا ۵۰ هزار دلار هم درخواست کرده است

سیدزاده | شهرآرانیوز؛ دو سه ماهی از رقابت‌های کشتی قهرمانی جهان در نروژ می‌گذرد، اما بازتاب کشتی‌ها و نتایج خوب آن همچنان به شکل‌های مختلف به گوش می‌رسد. کوچک‌ترین تحرکات فنی و ورزشی مرتبط با کشتی که از سوی فدراسیون یا خود ورزشکاران انجام می‌شود، حتی صحبت‌ها یا فعالیت‌های غیرورزشی کشتی گیران که از طریق شبکه‌های اجتماعی بین مردم دست به دست می‌شود، همه و همه حالا به نحوی یادآور همان روز‌های درخشان است که مدال‌ها یکی پس از دیگری از آن کشتی گیران کشورمان می‌شد.

هرچند پیشینه رویارویی یزدانی پهلوان ما و تیلور آمریکایی ها، مقابل هم قرار گرفتن دوباره آن‌ها را حسابی جذاب کرده بود و برد شیرین یزدانی هم این حس و حال خوشایند را تکمیل کرد، اما بازخورد‌های افتخارآمیز رقابت‌های جهانی بیشتر از این یک بازی و یک کشتی گیر بود.

یکی دیگر از این بازی‌ها که اتفاقا در بین کاربران فضای مجازی هم واکنش‌های مثبت زیادی در پی داشت، وقتی بود که امیرحسین زارع، نماینده وزن ۱۲۵ کیلوگرم به مصاف گنو پتریاشویلی از گرجستان رفت. مسابقه‌ای که زارع پیروز شد، طلا گرفت و طلسم ۳۲ سال طلا نگرفتن در سنگین وزن را شکست. بعد از این رکوردشکنی و برد مقتدرانه بود که گیبل استیوسون برای زارع شروع به کری خوانی کرد و گفت: «به ایران بگویید زارع را بیاورد.»

زارع هم هرچند به قول خودش، ایرانی جماعت عادت دارد حرفش را روی تشک می‌زند، اما وقتی از او درباره این موضوع سؤال شد، عقب ننشست و گفت: «من در المپیک می‌خواستم با او کشتی بگیرم، اما آنجا نشد و او در جهانی هم غیبت کرد، اما الان خیلی خوش حالم و ما می‌توانیم سال‌ها رقابت خیلی قشنگی با هم داشته باشیم. من به دنبال این هستم که سالیان سال حرف اول را در کشتی دنیا بزنم»

او همچنین گفت کری‌های او به طور قطع بهانه و انگیزه خوبی برای از سرگیری تمریناتم خواهد بود: «پاسخی برای کری خوانی کشتی گیر آمریکایی ندارم، چون قبل از کشتی حرف نمی‌زنم و کری نمی‌خوانم. معمولاً حرف هایم را روی تشک می‌زنم.» در نهایت هم رؤسای فدراسیون کشتی ایران و آمریکا برای برگزاری رقابت تیمی دوستانه در ایالت تگزاس آمریکا که قرار است اواخر بهمن امسال برگزار شود به توافق رسیدند.

این داستان حالا به جا‌های جالب تری هم رسیده است! این کشتی گیر آمریکایی که با اطمینان و اعتماد به نفس فراوان زارع را به کشتی گرفتن فراخواند، حالا، اما و اگر آورده و برای تن دادن به این مسابقه طلب پول کرده؛ او از حامی مالی مسابقه درخواست ۵۰ هزار دلار کرده است.

همین اتفاق باعث شکل گیری واکنش‌های جالبی در فضای مجازی شده است. کاربری نوشته است: «یه مسابقه دوستانه می‌خوان برگزار کنن و برای همونم ۵۰ هزار دلار می‌خوان و دیگری نوشته: «شاید دیده این پول رو بهش نمی‌دن و می‌خواد از این طریق از شکست خوردن مقابل زارع فرار کنه.» کاربری دیگر هم گفته: «خوب نشسته فکراش رو کرده پشیمون شده. گفته من که از زارع می‌بازم پس لااقل یه پولی به جیب بزنم.»

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->